Saatekulu ja tarneajad, tagastused
(muudetud 23.08.2016)


Paki saatmine

Üldjuhul saadetakse pakid välja 1-2 tööpäeva jooksul peale makse laekumist meie pangakontole (LHV/SEB Pank/Swedbank) ja kohale peaksid jõudma maksimaalselt 3 tööpäeva jooksul (sõltub valitud transpordimeetodist).

Kõik paki saatekulud sisaldavad nii käitlemise kui ka pakkimine tasu ning postitus kulusid. 

Pakid on piisava suurusega, et Teie kaubad oleks hästi kaitstud.

Kõik meie e-poest ostetud ehted on pakitud kvaliteetsesse ehtekarpi.

 

Saatekulu (Eesti) alates 01.02.2016

Saatmine toimub Eesti Post AS vahendusel.

Saatekulu:

  • - Itella SmartPost: tasuta!
      Kohalejõudmise aeg pakiautomaati: 1-2 tööpäeva
  • -  Omniva pakiautomaadi teenus (endine POST24): tasuta!
       Kohalejõudmise aeg pakiautomaati: 1-2 tööpäeva
  • - Tähitud tavapakk: 4.80 EUR
       Kohalejõudmise aeg: 2-5 päeva
  • -  Omniva kuller: 4.80 EUR
        Kohalejõudmise aeg: 1-2 päeva

Tasuta saatmine Omniva kulleriga alates 30.- EUR-ist (Eesti piires).

 

Saatekulu (EU, välismaa) alates 01.02.2016

Saatmine toimub Eesti Post AS vahendusel.

Saatekulu:

  • - Rahvusvaheline tähitud saadetis: 20.- EUR
       Paki kohalejõudmise aeg 10 - 21 päeva.
  • - EMS Ekspress (kuni 2 kg) - alates 30.- EUR'ist
       Transpordi kulu ja aeg sõltub sihtkohast (keskmiselt 7 päeva).

 

Tarneaeg

Abielusõrmuste tarneaeg sõltub tootjast ja enamasti võtab tarneaeg 3-5 nädalat (Rootsi tootja "Schalins" sõrmused saabuvad meie lattu ~2 nädalaga).

Kõik e-poes müügil olevad hõbeehted on kohe laos olemas ja seega saadame need välja juba sama tööpäeva õhtul või järgneval tööpäeval
Anname endast parima, et saaksime pakid välja saata 1-2 tööpäeva jooksul peale arve tasumist.

 

Tagastused (alates 31.08.2010)

Kõiki kaupu, kuhu ei ole juurde märgitud "tellimisel" (eritellimused) saab tagastada 14-päeva jooksul peale paki kättesaamist. Tagastatavad tooted peavad olema kahjustamata ja ei tohi olla kandmis(kulumis)jälgi (toote küljes olevad kirjeldavad sildid peavad jääma kahjustamata ning neid ei tohi eemaldada). Tagastatava tootega peab kaasa saatma originaalarve. Kui oleme dokumendid ja ehte üle vaadanud, siis saadame Teile tühistamise teate koos kreeditarvega.

Tagastada ei saa kaupu, mille puhul on originaaltoodet mingil moel muudetud - sõrmuse suuruse muutmine, graveerimine jne. Klientidele vastu tulles pakume võimalust tooteid ümber vahetada mõne muu toote vastu (lisanduvad kulud kannab Klient).

Eritellimusel valmistatud tooteid (valmistatud vastavalt kliendi mõõtudele - sõrmuse suurus, keti pikkus vms.) tagastada ei ole võimalik.

 

Lugupidamisega,

Tiit Hallikma
Ametrin OÜ